שליכט צבעוני – טמבור או נירלט

שליכט היא שכבה חשובה שמורחים על הקיר כדי לספק לו עמידות טובה יותר. לשליכט יש גם חשיבות אסתטית רבה ולמרות שיש סוגים רבים ממנו, יש שתי חברות מובילות – טמבור ונירלט. איזה שליכט צבעוני הכי טוב? במה כדאי לבחור? לפי אלו פרמטרים אפשר בכלל לקבוע? הנה השוואה מעמיקה בין שניהם.

למי יש את העמידות הטובה ביותר?

כאשר אנו בוחרים שליכט אנו למעשה בוחרים את ההגנה על הקיר. נכון שאנשים רבים לא יודעים בכלל מהו שליכט אך בסופו של דבר כל מי שצובע את הבית, או במקרה חשוב יותר כאשר הוא בונה את הבית, חייב לבצע את הבחירה הנכונה. הבחירה הנכונה חייבת להתקבל לטווח הארוך ולכן יש לבחון את העמידות של שניהם. למעשה העמידות היא לא רק לאורך זמן אלא גם מבחינת יכולות העמידות של השליכט בעיקר למתאר החיצוני, וכאן טמבור לדעת רבים טוב יותר. השליכט הצבעוני של טמבור חסין גם מפני קרינת השמש והלקוחות מציינים שהוא כדאי יותר משל נירלט, אם כי זה תלוי בסוג.

 

שליכט צבעוני

מה לגבי מגוון המרקמים והצבעים?

מבחינת צבעים ומרקמים הבחירה קלה יותר, טמבור מנצחת ובגדול. רק מבדיקה מקיפה של כל הגוונים האפשריים של השליכט הצבעוני של טמבור אפשר לראות שאתם יכולים לקבל כל גוון שאתם רוצים, אפילו גוונים כאלו שיהיה לכם קשה להבין מה ההבדל ביניהם. לדעת רוב הלקוחות, השליכט של טמבור גם ניתן למריחה פשוטה יותר והמרקם שלו נאה יותר, אך זה כבר תלוי בהעדפה אישית. בכל מקרה יש להישאר אובייקטיביים, בסופו של דבר אם אתם מוצאים את הצבע המתאים אצל נירלט זה מספק.

מי עדיף מבחינת המחירים המוצעים?

מבחינת המחירים יש קרב הרבה יותר גדול. התחרות בין שתי החברות גדולה מאוד והמחירים יכולים להיות שונים מאוד לפי החנויות הרבות שיש בארץ, לפי כמות השליכט שתקנו וכמובן לפי סוג השליכט. אם כבר אתם צריכים לבחור שליכט צבעוני ואתם מתלבטים בין שתי החברות, אז אחרי שתבינו מה צבע וסוג השליכט שאתם צריכים תוכלו להשוות מחירים בכמה דקות ספורות ותקבלו תשובה לשאלה מה באמת עדיף.


כתיבת תגובה