ציפוי ייחודי לרצפה – ucrete

אם אתם רוצים לקבל רצפה עמידה אתם חייבים לשקול למרוח עליה ucrete. אולי אתם לא מכירים את החומר הזה אך במאמר הזה נסביר לכם בדיוק למה הוא יהיה הבחירה הכי טובה שלכם בשנים הבאות של העסק בעיקר אם יש לכם עסק שמכיל ביום לא מעט בני אדם או מכונות כבדות.

ציפוי שניתן למריחה בכמה שכבות

ucrete הוא למעשה חומר נוזלי שמתייבש מהר מאוד, והוא משמש כציפוי לרצפה. למה צריך ציפוי לרצפה? אם אתם רוצים להתקין רצפה חזקה בבית כנראה שהמשימה שלכם תהיה פשוטה מאוד ואתם צריכים לבחור בין רצפת בטון מוחלק לבין פרקט או מרצפות. לעומת זאת, כאשר אתם צריכים לבחור רצפה לקניון, למפעל, לחניון או לכל מקום אחר בו יש דריכות מרובות והעמסות כבדות של כלי רכב תפעוליים, יחד עם מתאר שבו יכולה ליפול חומצה וכן הלאה, אתם למעשה יודעים שזה רק עניין של זמן עד שתצטרכו לשפץ אותה או להחליף אותה. לא אם יהיה לכם את הציפוי העמיד והנהדר הזה.

ציפוי ucrete

עמידות איתנה לאורך זמן

העמידות של ציפוי ucrete עוד תפתיע אתכם ולא משנה עד כמה אתם בטוחים שהיא גבוהה. העמידות נמדדת לפי מספר פרמטרים כאשר בראש ובראשונה היא נמדדת לפי זמן. משך החיים של ציפוי זה יהיה ארוך מאוד והוא ארוך פי שלושה מציפוי אפוקסי שידוע כעמיד ביותר. כמו כן, הוא עמיד מאוד להעמסות כבדות ואפילו אם תיסע עליו מלגזה כבדה או שעל החניון ייכנס אוטובוס מפוצץ בנוסעים, זה לא יזיז לו.

עמיד למגוון רחב של חומרים

אפשר לומר שציפוי ucrete הוא הציפוי הכי טוב שיש והסיבה לכך היא העמידות שלו בפני חומרים ולא רק העמידות שלו בפני זמן ושחיקות. למשל, הוא עמיד מאוד נגד אש וכך אתם יכולים לקבל את הרצפה הכי בטוחה שיש. הבטיחות תעלה בעסק ברמה גבוהה מאוד כיוון שהוא גם מונע החלקות וזאת בזכות האגרגט שמוסף אליו כאשר יוצרים אותו, מה שלמעשה הופך את הרצפה למעט מחוספסת והיא מונעת החלקות גם כאשר היא רטובה. כמו כן, יכול להיות שבמפעל או במוסך תישפך חומצה על הרצפה, אך אתם צריכים לדעת כי הציפוי הנפלא הזה יהיה עמיד גם בפני חומצות וכימיקלים.


כתיבת תגובה