היכן משתמשים בפרופילי פלדה מרובעים

אנו יודעים עד כמה הפלדה חשובה ומבינים עד כמה הפרופילים חשובים, אך למה צריך פרופילי פלדה? הנה הסבר מקיף עליהם ועל הצורך בהם.

מהו פרופיל פלדה מרובע וכיצד הוא נוצר?

פרופיל פלדה הוא למעשה חלק שעשוי מפלדה שמשולב במגוון רחב של תעשיות, בדרך כלל לצרכי בנייה. פרופיל זה יכול להיות משולב בענף הבנייה והוא יכול להיות משולב גם במכונות שמיוצרות במפעלים, והשימושים שלו עוד רבים ומגוונים. פרופיל הוא למעשה תבנית שאמורה לדאוג לחוזק של מוצר או מבנה מסוים כאשר המונחים פרופיל בלגי או פרופיל אלומיניום בוודאי יהיו מוכרים לכם. הפרופיל עשוי הפלדה יכול להיות חזק או חלש יותר, קל או עבד יותר, וזאת בהתאם לצורך בו. איכות הפרופיל לא נקבעת רק לפי הסגסוגת שמרכיבה את הפלדה אלא גם איכות הייצור באופן כללי.

שימוש עיקרי בתור פרופילים לחלונות

אחד השימושים הידועים ביותר בפרופילי פלדה מרובעים הוא שימוש בחלונות. נכון, אתם בטח מרימים גבה מדוע יש צורך בפרופיל פלדה כבד במיוחד כאשר יש כיום פרופילים דקים מאוד שיהיו הרבה יותר אסתטיים למגזר הפרטי או העסקי, כמו למשל פרופיל בלגי. למרות שמדובר בפרופיל כבד מאוד לעתים יש בו צורך חיוני, כמו למשל למקומות מוגנים, כמו למשל מרחב מוגן או למשרד הביטחון. השימוש בפרופילי פלדה לחלונות אמנם אינו הנפוץ ביותר אם כי הוא יכול להיות ההבדל בין מקום מוגן לגמרי או מקום שסובל מנקודות חולשה משמעותיות.

פרופילי פלדה

שימוש מאסיבי בפרזול בענף הבנייה

השימוש העיקר בפרופילים אלו הוא בענף הבנייה. ענף הבנייה זקוק למתכות רבות בעיקר לפרזול, כמו למשל מוטות או רשתות ברזל. גם פרופילי פלדה חשובים מאוד כדי לשלב אותם בבטון וליצור בטון חזק ועמיד יותר, כאשר הפרופילים האלו גם מקנים לו גמישות שתהיה חשובה מאוד בעת זעזועים כמו למשל פגיעה טיל או רעידת אדמה. הפרופילים הללו יכולים להיות בצורת מרובע שלם או בדמות מוט שמזכיר את האות H, דבר שנקבע לפי הצורך. גם בענף הבנייה וגם בענפים אחרים, השימוש בפרופילי הפלדה מתבצע על בסיס הזמנה אישית שמותאמת לצרכי העסק.


כתיבת תגובה