טיפים להשקעה ויזמות במבני תעשייה

השקעה בנדל"ן יכולה להיות השקעה חכמה מאוד עם תשואה אדירה אך חשוב לבצע אותה בצורה הנכונה. למרות נושא הדיוק שבוער בישראל כבר יותר מעשור, אפשר לומר שהשקעה במבני תעשייה יכולה להיות משתלמת מיוחד. הנה כמה טיפים חשובים להשקעה במבנים אלו כדי שלא תבצעו טעויות.

יש הרבה סוגי השקעות

לפני שאתם ממהרים לשים את הכסף שלכם בהשקעה במבנה כלשהו חשוב שתבינו מהי בכלל השקעה במבנים בתעשייה ואלו אפשרויות קיימות. גם כאשר אתם רוצים להשקיע בנושא מסוים יש עוד הסתעפויות רבות שמאפשרות לכם השקעות מגוונות. זה נכון לגבי השקעה במטבע חוץ כיוון שיש כמה סוגי מטבעות, זה נכון לגבי סוגי מניות שונים בהשקעה בבורסה וזה נכון גם לגבי נדל"ן, ואפילו במבני תעשייה. למשל, אתם יכולים להשקיע בפרויקט גדול של הקמת גן תעשייה חדש או שאתם יכולים לרכוש מגרש משלכם ולבנות בו בעצמכם, לעתים אפילו לשימוש שלכם ולא למטרות השכרה לעסקים.

אם בונים אז רק עם מקצוענים

אחת מההחלטות האקטיביות ביותר בנושא השקעות במבני תעשייה הוא לרכוש מגרש מסוים ולבנות בו מפעל, אולם תצוגה או כל מבנה אחר שיכול לשמש מפעלים או בתי מלאכה בהמשך. אם החלטתם לבנות מבנה כזה לכל מטרה, בין אם מדובר לשימוש שלכם או למטרות השכרה לטווח ארוך, חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע מנוסים שלא יעשו טעויות. מבנה תעשייה חייב לעמוד בכל כך הרבה דרישות וסטנדרטים כך שקשה מאוד לפספס פרט מסוים שיהיה חשוב אפילו שהוא קטן ונראה שולי. חשוב לזכור שהקמה של מבנה כזה אינה פשוטה והרצון לחוסך לא צריך להגיע על חשבון המקצועיות לעולם.

מבני תעשייה

תמיד תבדקו את הנתונים בפועל

השקעה היא כמו עסק בנקודות דמיון רבות אך למעשה אחת מהחשובות ביותר שאנו יכולים להמליץ לכם לקחת אותן לתשומת לבכם הכי עמוק שאפשר, היא שהשקעה לוקחים לפי מספרים. זה שהשטח שמצאתם נמכר במחיר מציאה זה דבר אחד וזה שהוא יהיה שימושי בעתיד זה דבר אחר. תמיד חשוב לבדוק כמה מפעלים נבנו לאחרונה באזור, מה דמי השכירות למפעל או למגרש באזור, מה המגמה כיום בבניית גני תעשייה או מפעלים בכל אזורי הארץ בכללי וכן הלאה.


כתיבת תגובה