איטום בסנפלינג לבנייני משרדים

מהו איטום בסנפלינג לבנייני משרדים?

איטום בסנפלינג היא שיטת איטום מאתגרת במיוחד כאשר קבלן האיטום תלוי על חבל כשהוא יורד לאט ובזהירות עד שהוא מכסה את כל קיר הבניין. איטום זה מתבצע לקירות של בניינים גבוהים מאוד בעיקר בגלל שזו האפשרות הכי טוב לאיטום שלהם. איטום קירות מורכב יותר מאיטום גגות וזאת למרות שהקיר האנכי סופג הרבה פחות מים. קשה לאטום קיר גבוה כי ההגעה אליו לא נוחה וגם יקרה אך כאשר מדובר בקבלני איטום מקצוענים שמוכשרים לבצע סנפלינג האיטום יהיה כל כך מהיר ויסודי עד שהוא הופך להיות הכי פשוט שיש.

מדוע אוטמים בניינים דווקא בסנפלינג?

איטום בסנפלינג היא השיטה הכי טובה לאיטום קירות אנכיים ויש לכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא המהירות. איטום בסנפלינג יכול להתבצע במהירות רבה כיוון שקבלן האיטום יכול לרדת עם החבל במהירות, וזאת בניגוד לבמת הרמה, בניית פיגומים או סולם, שמצריכים תכנון מחדש בכל פעם.   כמו כן אתם צריכים לזכור כי איטום בשיטה זו יהיה יסודי מאוד כי קבלן האיטום יכול להגיע לכל נקודה בקיר לא משנה כמה גדול הוא יהיה. יחד עם זאת יש לזכור כי איטום בסנפלינג לא מפריע כלל לדיירי הבניין וזה יתרון חשוב מאוד, מה גם שהוא לא פוגע באסתטיקה שלו. כמו כן, שיטה זו הכי זולה ביחס לאחרות.

איטום סנפלינג

מי יכול לבצע איטום משרדים בסנפלינג?

איטום משרדים בסנפלינג היא משימה מורכבת מאוד שרק קבלני איטום מורשים יכולים לבצע. יש צורך לעבור ריענונים של הדרכה בגובה לפחות פעם בשנה. יש צורך לבצע בדיקת תקינות למכשירים בכל רגע נתון וכמובן גם לעבוד בצורה זהירה אך באותה מידה גם מהירה. שיטת איטום זאת יכולה להיות פשוטה בעיקר כאשר מדובר בקבלן איטום מקצועי אך צריך לזכור כי קבלני איטום אלו לרוב יהיו גם יקרים יותר. בכל מקרה חשוב לבצע סקר שוק מעמיק כדי להבין מי האפשרויות הטובות והמשתלמות ביותר שיש לשוק להציע ורק אחרי סינון מעמיק ושקול יש להחליט מי יבצע את המשימה.

 


כתיבת תגובה